Finnmarksløpet

Webshop

Mester i markedsføring

Skrevet av: Stig Mathisen, NHO
Dato: 14.01.2010 23:23

Finnmarksløpet ble tildelt Nordnorsk Markedsføringspris for reiselivet 2010 under arrangementet Nord i Sør om bord på Hurtigruta MS Trollfjord som lå til kai i Oslo onsdag.

- En kjempeoverraskelse! Vi trodde det ikke helt med en gang, men skjønte tegningen etter hvert som juryens begrunnelse ble lest opp, sier presseansvarlig i Finnmarksløpet, Hans Petter Dalby. Dette er utrolig morsomt på vegne av alle de 400 frivillige, kjørere, handlere, sjekkpunktene, eiere, styret, og alle samarbeidspartnere, sier han. – En slik pris blir lagt merke til både i Nord-Norge og resten av landet, og er et bevis på at vi har gjort noe riktig alle disse årene. Vi er kjempetakknemlige for at juryen ser at arrangementet vårt er med på å sette Finnmark, og resten av Nord-Norge på kartet, avslutter Dalby.

Juryen har blant annet bestått av Oddmund Åsen - Sparebank1 Nord-Norge, Trond Øverås – Hurtigruten ASA, Eirik Fiva – Landsdelsutvalget, Geir Solheim – NHO Reiseliv Nord-Norge.

 

Partnere